• چطور نمره منفی گواهینامه ام رو پاک کنم؟
  • طرح ترافیک چه ربطی به آلودگی هوا دارد و چطور آن را پرداخت کنم
  • آموزش خرید شارژ ایرانسل از پیشخوان24
  • چه افرادی از پرداخت عوارض خروج از کشور معاف هستند؟
  • روش‌های استعلام بیمه شخص ثالث

روش‌های استعلام بیمه شخص ثالث

۱۰ بازديد
۰ ۰

 

چرا به استعلام بیمه شخص ثالث نیاز داریم؟

استعلام بیمه شخص ثالث به شما کمک می‌کند تا از اتمام اعتبار بیمه نامه اطلاع داشته باشید. به محض اتمام اعتبار بیمه نامه جریمه دیرکرد بیمه نامه برای شما محاسبه خواهد شد و ملزم به پرداخت آن هستید. بنابراین با اطلاع از مهلت اعتبار بیمه شخص ثالث می‌توانید از جریمه شدن و عواقب آن به دور باشید.


روش‌های استعلام اعتبار بیمه نامه شخص ثالث

برای استعلام اعتبار بیمه شخص ثالث روش‌های مختلفی پیش روی شما است و می‌توانید با توجه به شرایط خود یکی از آن‌ها را انتخاب کنید. البته با توجه به شرایط دنیای امروز، روش‌های آنلاین انتخاب‌های بسیاری مناسب‌تری هستند. چرا که هم می‌توانید در هزینه و زمان خود صرفه‌جویی کنید و هم می‌توانید هر جا به آن دسترسی داشته باشید.

استعلام بیمه شخص ثالث از سایت سنهاب بیمه مرکزی

سایت بیمه مرکزی امکانی را فراهم کرده تا مالکین وسیله نقلیه بتوانند از اعتبار بیمه نامه وسیله نقلیه خود مطلع شوند. برای استفاده از این امکان ۳ روش پیش روی شما قرار دارد:

۱) استعلام با کد یکتا

۲) استعلام با کد VIN

۳) استعلام با شماره بیمه نامه

با استفاده از هر یک از این اطلاعات می‌توانید تاریخ دقیق اتمام بیمه نامه خود را مشاهده کنید و به موقع برای تمدید آن اقدام کنید.

استعلام بیمه شخص ثالث از اپلیکیشن‌های موبایلی

در زندگی شلوغ امروز، اپلیکیشن‌های موبایلی به عضو جدایی ناپذیر زندگی بسیاری از ما تبدیل شده‌اند. شما می‌توانید با استفاده از اپلیکیشن‌های خودرویی مانند قبضینو از وضعیت اعتبار بیمه نامه خود مطلع شوید و از تمدید آن جا نمانید. علاوه بر این این اپلیکیشن‌ها امکان خرید بیمه شخص ثالث را نیز برای شما فراهم کرده‌اند تا با خیالی آسوده به تمامی خدمات مورد نیاز برای وسیله نقلیه خود دسترسی داشته باشید.

استعلام بیمه شخص ثالث سایت‌های بیمه

شما می‌توانید با مراجعه به سایت‌های فروش بیمه نیز از وضعیت اعتبار بیمه نامه شخص ثالث خودرو یا موتور خود باخبر شوید. برای این کار کافی است کد ملی مالک و کد یکتای بیمه نامه خود را داشته باشید.


منبع این مطلب: نوشته وبسایت قبضینو درباره استعلام بیمه شخص ثالث
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.